تیم برنامه نویسی و طراحی کلوپ

برنامه نویسی و طراحی وبسایت

تیم برنامه نویسی و طراحی کلوپ

برنامه نویسی و طراحی وبسایت

تیم برنامه نویسی و طراحی کلوپ

کلوپ پشتیبانی پی اچ پی فاکس، توسط گروهی از مدیران IPBFarsi افتتاح شد، چون قبلا پشتیبانی خوب و حرفه ای برای این اسکریپت وجود نداشت. ما در این مدت کم توانستیم کارهائی که برای دیگر سایت های پشتیبانی غیر ممکن بود و از عهده آنها خارج بود را ممکن سازیم، و ماژول هائی را طراحی کردیم که نه تنها در ایران، بلکه در دنیا حرف اول را میزند. آموزش هائی در سطح دنیا پخش کردیم که باعث افتخار آفرینی برای ایرانیان شدیم، و سایت های پشتیبانی دیگر که به عنوان مصرف کننده بودند و هستند، ولی ما سعی کردیم ایده های جدید را به کاربران عزیز معرفی کنیم.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

ماژول طراحی قالب، بدون نیاز به کدنویسی

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۸ ق.ظ

با سلام!
همانگونه که مطلع هستید یکی از معظلاتی که برای Phpfox وجود دارد، قالب صفحه ثبت نام هست که یکنواخت شده و حتی در بعضی سایت ها که من مراجعه کردم آنقدر به هم ریخته بود که اصلا کسی حال ثبت نام در این سایت ها را نداشت و همچنین کسانی که برای اولین بار به سایتی مراجعه می کنند، ظاهر سایت در جذب کاربر بیشتر بکار میاید تا امکانات سایت.
 

و اینکه در این یکماه خیلی از کاربران از من خواستند که قالبی برای صفحه ثبت نام طراحی کنم که زیاد حوصله طراحی نداشتم ولی وقتی دیدم که تقاضا زیاد هست خواستم که قالب زیبائی طراحی کنم که شما عزیزان بتوانید استفاده کنید.

ولی وقتی که خواستم شروع کنم، با خودم فکر کردم که چرا افزونه ای طراحی نکنم که برای همیشه این مشکل رو حل کنم که تصمیم به طراحی افزونه "ایجاد بلوک در صفحه ثبت نام" و یا Block Generator گرفتم:

توسط افزونه تولید بلوک شما اصلا نیازی به دستکاری کدهای قالب و یا جابجائی آنها ندارید، یعنی در واقع دیگر کاری با کدهای قالب نخواهیم داشت که به نظرم تغییرات در قالب کمی سخت بود.
 
توسط امکاناتی که این ماژول در اختیار شما قرار میدهد، فقط کافیست که کدهای خود را داخل ادیتور این افزونه قرار دهید و بعد ذخیره کنید تا یک بلوک با طراحی زیبا، و شیک به صفحه ثبت نام اضافه شود:
 

ساده هست نه؟
 
شما به هر تعداد که می خواهید بلوک ایجاد کنید و نگران به هم ریختگی سایت خود نباشید، چون این بلوک ها با نظم خاصی در سایت شما قرار خواهند گرفت.
 
البته فقط ایجاد بلوک نیست، برای مثال میخواهید رنگ پشت زمینه، رنگ بلوک ها، رنگ دگمه ها، رنگ کلیه قسمت های قالب، و یا سایه دادن و همه و همه، باز از این افزونه قابل انجام هست، و شما دیگر نیازی به انجام تغییرات از طریق دستکاری کدهای قالب نخواهید داشت و فقط کافیست رنگ مورد علاقه خود را از این پنل انتخاب کنید:
 

 

اطلاعات بیشتر: رونمائی از افزونه طراحی قالب بدون نیاز به دستکاری در کدها

نظرات  (۱)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی