تیم برنامه نویسی و طراحی کلوپ

برنامه نویسی و طراحی وبسایت

تیم برنامه نویسی و طراحی کلوپ

برنامه نویسی و طراحی وبسایت

تیم برنامه نویسی و طراحی کلوپ

کلوپ پشتیبانی پی اچ پی فاکس، توسط گروهی از مدیران IPBFarsi افتتاح شد، چون قبلا پشتیبانی خوب و حرفه ای برای این اسکریپت وجود نداشت. ما در این مدت کم توانستیم کارهائی که برای دیگر سایت های پشتیبانی غیر ممکن بود و از عهده آنها خارج بود را ممکن سازیم، و ماژول هائی را طراحی کردیم که نه تنها در ایران، بلکه در دنیا حرف اول را میزند. آموزش هائی در سطح دنیا پخش کردیم که باعث افتخار آفرینی برای ایرانیان شدیم، و سایت های پشتیبانی دیگر که به عنوان مصرف کننده بودند و هستند، ولی ما سعی کردیم ایده های جدید را به کاربران عزیز معرفی کنیم.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

بلوک آخرین وبلاگ های ارسال شده برای Phpfox

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ

با سلام خدمت دوستان و همراهان عزیز!

 

ورژن Phpfox مورد نیاز: 4.3 و یا بالاتر

 

باز هم برای اولین بار در سایت کلوپ، و باز هم برای اولین بار در سایت اولین ها، اولین App برای ورژن 4 که این سیستم اپ ها با تکنولوژی جدید برای Phpfox تهیه شده اند، را برای شما عزیزان به رایگان منتشر می کنم.

 

دوستان زیادی در این چند مدت به سایت کلوپ پیوسته اند، و طبیعتا سایت های به اصطلاح پشتیبانی از این امر ناراحت و عصبی هستند، ولی چه کنیم که دارندگی و برازندگی...

 

این App (بلوک آخرین وبلاگ های ارسالی کاربران) که شروع کار من و تیم برنامه نویسی کلوپ با سیستم جدید Phpfox هست، و از این به بعد شاهد بهترین و حرفه ای ترین اپ ها در سایت اولین ها خواهید بود، لازم میدونم که خدمت شما عرض کنم که این اپ ها اصلا و ابدا نیاز به نصب و یا موارد سختی که برای ماژول ها داشتید، را ندارند. و فقط کافیست که در فولدر مربوطه آپلود کنید، خودش اتوماتیک وار بدون دخالت شما همه کارها را انجام خواهد داد.

 

من سعی خواهم کرد از این به بعد App های خودم را فارسی بنویسم، که خوب طبیعتا برای تغییر، می توانید به بخش ترجمه در ادمین پنل مراجعه کنید. ناراحت نباشید، قبلا موقع آپلود شما، بسته زبان هم بصورت اتوماتیک ایجاد شده است.

==================================

کجا آپلود کنید؟

بعد از اینکه فایل را دانلود کردید، از حالت زیپ خارج کرده، خواهید دید که یک فولدر بنام upload وجود دارد. این فولدر upload را زیپ کرده و به روت اصلی خود، جائی که، فولدر های: PF.Base, PF.Site وجود دارند، آپلود نمائید. از حالت زیپ خارج کرده، و محتویات آنرا بیرون بریزید. سپس کش سایت خود را پاک کرده، و کار تمام است. در صفحه اول خواهید دید که:


PFC Latest Blogs


بلوکی ایجاد شده است، و برای تنظیمات هم به بخش Apps در ادمین پنل مراجعه کنید:



برای دانلود به سایت کلوپ پستیبانی پی اچ پی فاکس مراجعه فرمائید.


منتظر بهترین ها، در سایت اولین ها باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی